Szkolenie ISO
W dniach 2-3 lipca 2009 r. pracownicy Urzędu Gminy uczestniczyli w kolejnym szkoleniu dotyczący projektu „Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie”.
Reprezentanci poszczególnych referatów urzędu na podstawie formularzy samooceny przeanalizowali uzyskane wyniki i wytypowali do poprawy te obszary, które z punktu widzenia urzędu są priorytetowe. Następnie zaplanowali działania doskonalące m.in. w takich obszarach jak przywództwo, strategia i planowanie, partnerstwo i zasoby, pracownicy, procesy w organizacji. Korzyści płynące z dokonania samooceny dla organizacji to integracja wszystkich działań doskonalących prowadzonych w ramach programu oraz rozwój potencjału uczestników zespołu i przygotowanie ich do roli liderów w doskonaleniu zarządzania w urzędzie. Członkowie zespołu mają szansę uzyskać kompleksową wiedzę nt. swojej organizacji, zdobyć nowe kwalifikacje i mieć istotny wpływ na rozwój urzędu.