AKTUALNOŚCI z Gminy Dzierżoniów

2015-10-13

Lot do Warszawy

aktualności Gmina Dzierżoniów

W środę 23 września 2015r. byliśmy na wycieczce w Warszawie. Jako pierwsi w historii naszej szkoły do stolicy polecieliśmy samolotem.

Skoro świt udaliśmy się na lotnisko we Wrocławiu. Mimo strachu i wielu obaw (bo większość z nas podróżowała samolotem po raz pierwszy) weszliśmy na pokład samolotu Boeing 737. Po spokojnym locie trwającym 45 min. wylądowaliśmy na lotnisku w Modlinie. Następnie autobusem dojechaliśmy do centrum miasta, pod Pałac Kultury i Nauki. Stamtąd pojechaliśmy do Łazienek Królewskich, których nie zdążyliśmy zwiedzić podczas naszej kwietniowej wyprawy do stolicy.

W Ogrodach Łazienkowskich, przy pięknej pogodzie, spacerowaliśmy prawie 3 godziny. Obejrzeliśmy Pałac na Wyspie, Nową Pomarańczarnię, scenę Amfiteatru i Ogród Chiński. Po drodze podziwialiśmy niezwykłe rzeźby i pomniki: m.in. pomnik Jana III Sobieskiego, pomnik Henryka Sienkiewicza i pomnik Fryderyka Chopina, gdzie odbywają się koncerty chopinowskie. Z Łazienek, ulicą Piękną a następnie Marszałkowską, poszliśmy na lody do Złotych Tarasów. Później udaliśmy się pod Pałac Kultury i Nauki, skąd autobusem dojechaliśmy na lotnisko w Modlinie. Ponownie wzbiliśmy się w przestrzeń powietrzną i lecąc na wysokości około 6400 metrów z prędkością 800km/h podziwialiśmy Polskę z lotu ptaka. Była to naprawdę wspaniała i niezapomniana wycieczka, zorganizowana przez naszą wychowawczynię panią Elżbietę Tokarską, która również, wraz z panią Katarzyną Koselską, sprawowała nad nami opiekę.

Dziękujemy
Uczniowie kl.VI

Lot do WarszawyLot do WarszawyLot do WarszawyLot do WarszawyLot do WarszawyLot do WarszawyLot do WarszawyLot do WarszawyLot do WarszawyLot do WarszawyLot do WarszawyLot do Warszawy