KARTY USŁUG Gminy Dzierżoniów
KARTA USŁUGI NR OR/12 |
---|
Nazwa usługi |
Wydawanie zaświadczeń z ewidencji ludności. |
Dodatkowe informacje |
Wniosek/podanie składa się osobiście w formie pisemnego zgłoszenia. Pełny odpis przetworzonych danych osobowych ze zbiorów meldunkowych, zbioru Pesel oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych. Realizacja usługi następuje - na wniosek/podanie osoby zainteresowanej. |
Wymagane dokumenty |
|
Miejsce złożenia dokumentów |
Urząd Gminy Dzierżoniów ul. Piastowska 1 58-200 Dzierżoniów pok. 107 |
Opłaty |
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł. W przypadku zaświadczenia o ilości osób zameldowanych opłatę mnoży się przez ilość osób (np. jeśli zameldowane są 2 osoby, to opłata wynosi 34 zł). |
Termin załatwienia |
|
Sposób odwołania |
Od wydanego postanowienia służy stronie zażalenie do Wojewody Dolnośląskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Dzierżoniów w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia. |
Podstawa prawna |
|
Sprawę załatwia |
Grzegorz Nowak telefon: 74 832-56-91 e-mail: do@ug.dzierzoniow.pl OR pokój nr: 107 |